Zakupowo i urlopowo :)

Witajcie! :)
Tak, tak...zaczynam urlop!!! :D Jeszcze nie wiemy czy gdzieś wyruszymy, ale najważniejsze, że będzie trochę odpoczynku... :D Ja już zaczęłam relaks od placu zabaw... ;) Maluch też był usatysfakcjonowany ;)))





Poza tym rysujemy, naklejamy, ozdabiamy... :)



Urlop fajny jest... :D

***

Ach..no i jeszcze muszę się Wam pochwalić ostatnimi zakupami z IKEA... Chyba tam ze 3 lata nie byłam... Oczywiście musiałam się powstrzymywać, żeby wszystkiego co mi wpadnie w oko nie brać do kosza... ;) Jechałam tam głównie z myślą o stoliczku i krzesełku dla malucha :)


A padło jeszcze na... baby gadżety :)


dywaniki :)


poduchę...


i kilka mniejszych drobiazgów... :) Jak na razie mój głód ikeowski został trochę zaspokojony ;)))

Pozdrawiam Was gorąco i myślę, że przy tym wolnym będę częstszym gościem u Was i tutaj :)))


Komentarze

  1. Jak miło spędzacie razem czas :) Zakupy bardzo udane widzę :) Pozdrawiam Cię Aguś i życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego wypoczynku :) i zainspirowałaś mnie do prezentu dla małych kucharek, materiałowe warzywka są świetne:) także dziękuję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teszyte warzywa sa po prostu genialne!
    Udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio byłam w Ikei. Poduszka - super.
    Udanego urlopu i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bawcie się dobrze , fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urlop jest bardzo fajny.
    Odnośnie Ikei - też podoba mi sie sporo rzeczy, dodatków, tkanin o ludzich cenach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)