Prezentowo :)

Dzisiaj będę się chwalić :)))) Jakiś czas temu wygrałam candy u Piwi :D Wczoraj paczuszka do mnie dotarła - a w środku książka i śliczna biżuteria :)))) Dziękuję bardzo Piwi!!!! :D


A ostatnio musiałam na "zaraz" zrobić urodzinowe opakowanie na czekoladę + mały dodatek i przypomniało mi się, że Anita pokazywała u siebie świetny kurs na garniturowe pudełko :)))) No i wyszło mi takie :)))) Bardzo fajnie i szybko się go robi :)))


No to teraz zmykam jeszcze do Was :) Posyłam buziole i udanego dnia Wam życzę!!! :)))))

Komentarze

  1. Ciszę się, że przesyłka dotarła cała... no i że się podoba. ;)) Teraz ja pędzę zapisać na candy do Ciebie. A pudełeczko bardzo fajne wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenciki piękne, a garnitur na czekoladę - bombowy:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)