mix :)

Witajcie!
Pięknie dzisiaj słoneczko świeciło, aż się chciało wyjść na powietrze... Tak więc skorzystaliśmy z maluchem i pohasaliśmy po ogrodzie :) Mój maluch bardzo żywo reaguje na biedronki (jak na razie widział je na tylko zdjęciach :)) Czemu akurat na biedronki...tego nie wiem... :) A dzisiaj zobaczył ją na żywo :))) Ależ był entuzjazm :)))) Och...a ja patrząc na to zdjęcie baaardzo sobie życzę, żeby taka piękna jesień była dłuuugo... :)

ps.jeszcze wracam z małą notką :) Wstąpiłam do Ani z HOME SWEET HOME i widzę fajną zabawę :) No i co lepsze moja jesienna fotka jest z elementami czerwieni :) Więc nie mogę przegapić udziału w zabawie i powyższego fotoska zgłaszam :))))

Jeśli chodzi o jakieś moje poczynania rękodzielnicze...to na razie musicie być cierpliwe... Będzie parę albumów, może coś szydełkowego...a jak na razie na szybko (bo potrzebne na już :) powstała prosta karteczka dla przyszłej mamy :)))


No i jeszcze mam zaległą sprawę... Bo zostałam obdarowana przez maneruki poniższym wyróżnieniem :)))) Bardzo dziękuję M.!! :D



Zgodnie z zasadami zabawy należy umieścić baner z wyróżnieniem na blogu, podlinkować osobę od której się je otrzymało oraz wytypować kolejnych pięć blogów, które na wyróżnienie zasługują mających nie więcej niż 200 obserwatorów..
ps. obiecuję wstawić tutaj linki do blogów... :)))

No nic, muszę zmykać... Może jeszcze uda mi się zajrzeć do Was... Muszę na zapas pooglądać Wasze blogi, bo jutro pędzimy na parę dni do Zakopca!!! :D W końcu doczekaliśmy się urlopu "wakacyjnego" więc trzeba go wykorzystać :) Pogoda ma być ładna, więc myślę, że wypad będzie udany :)))) Och...już się nie mogę doczekać!!! :D Pozdrawiam Was cieplutko i do "zobaczenia" za tydzień! :)

Komentarze

  1. Widzę, że nie tylko mój synek wariuje na widok biedronki ... mój jak zobaczy krzyczy am ! Kartka piękna !! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawcie się dobrze :)) Widzę, że synuś już taki duży, rosną dzieciaczki :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)