Już jest dobrze...

Tak, tak... Było u mnie mało ciekawie, bo przez ostatnie dni dopadł mnie ból zęba... :/ To była jedna wielka MASAKRA!!! :( Oczywiście jak na złość moja pani stomatolog musiała być na urlopie... Więc chcąc nie chcąc musiałam przeczekać weekend, spuchnęłam jak bania, nic nie mogłam jeść i przełykać :/ Więc żyłam na kaszkach, sokach i innych papkach... :/ Brrr... Na szczęście koszmar się już skończył, ząbek się leczy i co ważne już nic nie boli!!! :D Chyba nigdy mnie ząb nie bolał, zawsze grzecznie i regularnie odwiedzam dentystę... A jednak i mnie dopadło - oby nigdy więcej!!
Tak więc wracam do normalności, odrabiam zaległości i pokazuję Wam kolię ceramiczną - będzie prezentem :)))) I sprezentowane już kolczyki - ślicznie mieniące się swarovskie łezki :)



Pozdrawiam cieplutko!!! :)

Komentarze

  1. Cudna kolia ceramiczna:)
    Dziękuje za odwiedziny i za udział w moim candy.
    Życzę szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne korale :D WOW
    kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)