Proszę Państwa oto miś...

Miś jest bardzo grzeczny dziś,
Chętnie państwu łapę poda
Nie chce podać? A to szkoda... ;)

Ten miś powstał specjalnie do mojego najmłodszego chrześniaka :) Chciałam aby był to klasyczny miś, taki jaki pamiętam (i mam :) z dzieciństwa... Poszukiwania odpowiedniego wzoru nie były łatwe.. bo niby wzorów mnóstwo... a jednak każdemu coś brakowało... W końcu trafiłam na TEN wzór i to był właśnie ten idealny :) Więc przedstawiam Wam misia...i jego małego właściciela :)










Miś jak widzicie jest całkiem pokaźnych rozmiarów ;) Właśnie o taki mi chodziło :) 
Dodatki jak guziczki i metka są ze sklepu RENCAMI.
Użyta włóczka to Scheepjes Sweetheart Soft

Pozdrawiam cieplutko! :)

Komentarze

  1. Wspaniały i rzeczywiście pokaźny! Na pewno będzie kochany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spory jest ten miś :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem, całkiem :) ale przy tym i milutki :))

      Usuń
  3. Wspaniały, będzie cudowną pamiątką od Chrzestnej :) A naszywka "ciocia zrobiła" jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Jak zobaczyłam naszywkę to wiedziałam, że musi znaleźć miejsce na misiu ;)

      Usuń
  4. No i piękny miś - uwielbiam zabawki robione z miłością! :)
    Są rozkoszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie lubię takie dziergać i nimi obdarowywać :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny, duży i pewnie miękki miś :)
    Ja też miałam swojego ulubionego. I do dziś bardzo żałuję, że zaginął podczas przeprowadzki...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O tak, jest baaaardzo miękki i miły w dotyku. Oj szkoda, że Twój się zgubił...ja też mam takiego z dzieciństwa, fajnie mieć taką pamiątkę.

      Usuń
  6. Genialny misio:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)