Taka czapa :)

Tak...podobają mi się czapki zrobione na drutach z wzorem drobnych serduszek... Ale że jeszcze się nie nauczyłam dziergania na drutach...poszukałam w sieci i znalazłam podobny WZÓR do zrobienia szydełkiem :D Więc czym prędzej zabrałam się do dzieła i powstała czapa, zrobiona jesienią na potrzeby zbliżającej się zimy...z tym, że zima jest jaka jest...ale z czapy młody korzysta ;)) Na fotkach czapa na młodym modelu i w trakcie powstawania ;)








Wzór bardzo szybko i prosto się dzierga, więc polecam :) Nawet udało mi się wydziergać drugą dla młodszego :)


Tych mięciutkich włóczek mam jeszcze trochę...więc się może doczekają aż nauczę się na drutach... ;)

Pozdrawiam Was cieplutko! Miło mi że ciągle do mnie zaglądacie! :)


Komentarze

  1. Piękna czapka, w dodatku świetnie zaprezentowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga świetne sa , sama bym w takiej chodziła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś! A dokładnie! Ja sobie też taką wydziergałam i chodzę :) Jak coś to pisz, zawsze mogę Ci wydziergać :)

      Usuń
  3. Są świetne! :D Idealne na szarą pogodę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dokładnie, trochę koloru na szarugę nie zaszkodzi a nawet pomoże ;))

      Usuń
  4. Pięknie chłopaki wyglądają w Twoich kolorowych czapach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że chętnie w nich chodzą :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście wzór śliczny. Czapy prezentują się świetnie :) I chyba zachęciły zimę - bo - nie wiem jak u Ciebie ale u nas mróz ostatnimi dniami nie odpuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, trochę nam posłużyły ;) Ale teraz to już lato mamy 😀

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)