Sznurkowo

Witam Was cieplutko w ten niedzielny wieczór :) Dzisiaj u nas cały dzień deszczowy...Ale właściwie od czasu do czasu lubię taką pogodę, można bez wyrzutów sumienia nie wychylić nosa z domu, poleniuchować, poszwędać się bez celu po domowych kątach ;) A przy okazji jeszcze napisać post, który tym razem dotyczy sznurkowych dziergadełek :) Ostatnio bardziej mi z włóczką po drodze, ale dostałam zamówienie (dosyć dawno muszę przyznać..) na dwa sznurkowe dywany, więc przyszedł i na nich czas :) Po raz pierwszy dziergałam dywanik o owalnym kształcie i myślę, że fajnie się prezentuje :)





Drugi - to już znany Wam wzór i często dziergany przeze mnie czy to ze sznurka, czy też z włóczki :) Mięta z czekoladą - oczywiście mowa o kolorach ;))





Teraz na tapecie znów włóczka :) Więc za jakiś czas postaram się wpaść z postem :) Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze! :) Fajnie, że pomimo mniejszej częstotliwości pisania,  zaglądacie do mnie! :))))



Komentarze

  1. Dywanik jest bardzo ciekawy!
    Kolorystyka jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwszy raz miałam okazję dziergać owalny kształt i bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Działasz, przepraszam, dziejesz :-) kochana! Drugi dywanik zachwycił mnie absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj o wiele więcej bym chciała działać, ale czasu aż tyle nie ma ;) Dzięki!

      Usuń
  3. Fajne dywaniki.Uwielbiam mięte w połączeniu z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fakt, mięta z czekoladą ma coś w sobie :)

      Usuń
  4. No proszę jakie tu zmiany:) Ja całkiem zaniedbałam już blogowanie...Dobrze, że mamy insta :) ale tam też jakoś nas mało :) Pozdrowionka Aguś i do napisania na insta :) p.s. wreszcie rozszyfrowałam ten wzorek :) ale ten opis jest tak zawile napisanyy.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zmiany, ale to jeszcze nie jest to ;) Lubię tu jeszcze coś wrzucać, nawet jeśli nie za często :) A insta fakt, dobrze, że jest, choć prawda że i na to mało czasu.. To dziergaj i czekam na efekty! :)

      Usuń
  5. Dywanik wyglądają świetnie, a i kolory takie energetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wychodzą ci te dywaniki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    football

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)