Owieczka

Witajcie! :) Majówka trwa, pogoda trochę się u nas zreflektowała i słoneczko coraz śmielej od wczoraj zagląda :) Oby już zostało na dłużej :) A ja obiecałam Wam post owieczkowy ;) Więc wywiązuje się, bo trochę tych owieczek już powstało :)) Seledynowa zalapala się na wiecej zdjęć :)

 




Trochę ich było... :)))

Ale był i przerywnik na...pikachu ;))

Owieczkę dziergalam wg TEGO wzoru, natomiast pikachu z TEGO.

Tak więc nie da się ukryć, że siedzę w maskotkach..A sznurek trochę się przykurzyl ;) Ale wszystko sie doczeka na wykorzystanie bo szydełko ciągle w ruchu ;)
Zmykam i życzę Wam udanego długiego weekendu :)) Dziękuję za odwiedziny i komentarze! Fajnie że Dino Wam się też podobał :))

💚

Komentarze

  1. Sliczne, najbardziej podoba mi się granatowa i brązowa. Majstersztyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tłumek! I nowy wygląd bloga - bardzo fajny :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak uzbierało się ich trochę :) Dzięki!

      Usuń
  3. Całe stadko powstało :)) Świetne owieczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stadko, ale nie wszystkie razem, bo ledwo co jedna skończona to już wędrowała do nowego domu :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Owieczka kapitalna - podoba mi się jej kolorowa " wełna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) No właśnie te bąbelki dodają jej uroku :)

      Usuń
  5. Owieczki prezentują się po prostu słodko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne owce. Podobają mi się we wszystkich kolorach, nawet ta różowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Różowa -wiadomo- dziewczyńska;))

      Usuń
  7. Jakie prześliczne owieczki jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Racja, słodyczy nie można jej omówić, hihi :)

      Usuń
  9. rany jak tu się pozmieniało...chyba wieki mnie nie było i połapać się nie umiem. jakoś te nowości blogowe do mnie nie przemawiają....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszku się zmieniło; ) Co do szaty bloga to ciągle jeszcze szukam takiej NAJ ;)

      Usuń
  10. This is something really important for those people,Thanks for bringing this up.That’s nice !Thanks for sharing your good work.ยูฟ่าเบท

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)