Dino

Witam Was cieplutko :) Dziękuję Wam za życzenia wielkanocne :))) Trzeba mi odkurzyc bloga... Bo chyba nigdy u mnie nie było tak długiej przerwy..nie licząc posta z życzeniami na Wielkanoc..Wcześniejszy post był z początku roku...oj oj.. ;) Na swoje główne wytłumaczenie mam czasobrak.. Wiadomo.praca..dom..ale przynajmniej szydełko aż się pali w rękach :) I bynajmniej nie siedzę w sznurkach a we włóczkach i maskotkach z nich powstających :) Kto zna mój IG to widział, że królują owieczki :) Ale dla nich będzie osobny post, a dziś inaugurację będzie miał miły Dino, który powstał dla pewnego roczniaka :) Dinek zdążył zapozować do kilku fotek i tak się prezentuje :)






Muszę przyznać, że był on dosyć pracochłonny...I dał mi lekko w kość; ) Ale efekt ostateczny pozwolił mi zapomnieć o niedogodnościach...;) Dino powstał wg TEGO wzoru.

To tyle na dzisiaj :) Dziękuję za uwagę ;) I Wasze odwiedziny i komentarze :)) Obiecuję pojawić się tu wcześniej niż za parę miesięcy...  ;)

Komentarze

  1. Super dono. I miałaś bardzo dobry pomysł na sesję z lustrem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny dino :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już go wychwalałam na Ig :) ale i tu powtórzę...JEST GENIALNY :) Mój dino-maniak dobrze, że już śpi i nie zagląda mi przez ramię ;) bo obawiam się, że przy kolejnym musiałabyś się nagimnastykować :) świetny, naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem że wychwalałaś :) Dzięki! Ech..Ci mali dinomaniaki ;) moje chłopaki widzieli skonczonego dinusia, ale na szczęście pozwolili bo zabrać ;))) Jeśli tylko będziesz miała ochotę to mogę pomeczyc się z kolejnym e gzemplarzem :) Drugi już na pewno łatwiej będzie się dziergal, tak samo miałam z owieczkami ;)

      Usuń
  5. Domyślam się ile pracy Cię kosztował, ale Jest obłędny!!! Nawet kolory są genialnie dobrane :) Naprawdę bardzo mi się podoba...chyba brakuje mi takich klimatów mniej dziewczyńskich hihi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Pierwszy chyba zawsze najgorzej idzie..ale kolejne już by poszły pewnie łatwiej :) hihi, ptzy takiej ekipie damskiej macie na pewno wesolo :)) ja w domu z dziewczecymi klimatami nie mam styczności ;)

      Usuń
  6. Wspaniały dinuś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dino jest wyczesany !! A pomysł na zdjęcie rewelacja :) Zdolniacha ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasochłonny - ale jaki efekt! :)
    Ps bardzo podoba mi się Twoje lustro - lubię takie perełki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, efekt końcowy wynagrodzil wysilek:))
      Dzięki! Lustro to dla mnie też bezcenna perełka bo jest z domu rodzinnego :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)