Migawki poświąteczne :)

Witajcie w Nowym Roku...z lekkim poślizgiem ;) Czasowym, ale i lodowym ;) bo przecież zima do nas zawitała :D Nie ma co, przyznaję, że cieszy ten biały widok za oknem :))) Ale, ale...nie o tym miałam...bo jako że jeszcze czas poświąteczny trwa, chciałam pokazać Wam ciut szydełkowych i domowych migawek świątecznych :) To może zacznę od rękodzieła??

Skoro Święta i zima, to nie mogło zabraknąć śnieżynek i gwiazdek różnego rodzaju... :)



śniegu na Święta nie było, ale u mnie był dostatek bieluśkich płatków... ;) ps. serweteczka to dla mnie bezcenna pamiątka - wyszydełkowana jeszcze przez moją babcię...

no i muchomory obowiązkowo!! :) i były - i dużo ;)


...i w różnych aranżacjach ;) A to piękne zielone tło to podkładka wydziergana na drutach (którymi ja nie władam ;) :P ), którą dostałam w prezencie od Agi z bloga Włoskie słońce :D


A że rękodzieło idealnie wiąże się z domowym klimatem, gładko przechodzę do migawek domowych :) Baza wianuszka wydziergana również przez Agę :)

lubię "zatłoczone" parapety... ;)

Ach! I szczęście się do mnie uśmiechnęło :))) Wygrałam rozdanie u Kica Bijoux :D Paczuszka dotarła tuż przed Świętami :D

Dostałam taki piękny wisiorek! :)

No, nie wiem...chyba byłam grzeczna bo dostałam jeszcze jeden prezent - talerz w świątecznych kolorach - tym razem od przezdolnej (to już wiecie :) ceramiczki Irki z bloga W gniadku na akacji :D

Serducho też od Ireczki :D


Aniołek też od Agi :D

Jak to bywa u miłośników rękodzieła, domowe klimaty są właśnie "ocieplane" takimi niepowtarzalnymi dodatkami :) Lubię ten mój świąteczny nastrój w domu i jeszcze się nim nacieszam, jeszcze trochę :) Dziękuję za wszystkie piękne prezenty dziewczyny! I cieszę się, że mogłam też stworzyć coś dla kogoś :) ♥


Dziękuję za odwiedziny i do napisania w tym roku! ;))) Miłych śnieżnych harców Wam życzę! :)))

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki ;) Nie powiem, też je bardzo lubię :))

      Usuń
  2. Gwiazdki piękne!
    Ale muchomorki po prostu rewelacyjne!
    wisiorek rozkoszny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) O tak, wisiorek jest niezwykle uroczy :)

      Usuń
  3. Wszystko piękne, a najbardziej domowa atmosfera. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię te nasze domowe klimaty :) Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  4. Urocze drobiazgi:-) Urzekły mnie muchomorki!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie tam u Was Aguś:) Piękne te Twoje szydełkowe prace! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie. Wspaniałe prace. Zatrzymałaś na chwilę święta :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dokładnie, lubię zatrzymywać kadry świąteczne :)

      Usuń
  7. Dołączam do grona fanek muchomorków, sympatyczne są. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muchomorki w ilości hurtowej - przecudowne!
    I śnieżynki bardzo mi się podobają :-)

    Zapraszam na moje candy :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzybkimuchomorki piękne a cały ich kosz prezentuje się znakomicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne wszystkie drobiazgi.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. W muchomorkach jestem kompletnie zakochana!!! Przepiękne są, a na tej zielonej podkładce prezentują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)