Złoto, miód, musztarda...

Cóż to za tytuł pomyślicie ;) Ano tytuł jest podporządkowany jednemu z moich ulubionych kolorów :) W dodatku to kolor jesieni - pięknej złotej jesieni :) Historia jest taka, że jedna z moich ulubionych rękodzielniczek :D - na pewno znacie ceramiczne cuda Ireczki z bloga W gniazdku na akacji - choć sama świetnie włada szydełkiem ;) - zamówiła u mnie poduchy - dwie, duże, okrągłe, o grubym splocie - koniecznie w kolorze musztardowym ;) i grafitowym :) Jako, że na dzierganie nowości zawsze jestem ZA zgodziłam się bez wahania ;) Ale wyniknął mały problem, bo nie mogłam nigdzie znaleźć sznurka w kolorze musztardy... :/ Hmm...więc poszukiwania trwały dalej..aż w końcu szczęśliwie znalazłam różne odcienie miodowe, musztardowe z KotToOn T-shirt Yarn w sklepie internetowym Knit.pl. Niezwłocznie złożyłam zamówienie, przesyłka znalazła się u mnie bardzo szybko, a ja bardzo szybko wzięłam się za szydełkowanie, bo ciekawość mnie zżerała jak pracuje się z t-shirt yarn, nigdy wcześniej nie miałam okazji dziergać z tej "włóczki". Powiem Wam że się nie zawiodłam, jest miła, miękka, elastyczna, wzór fajnie się układa a efekt końcowy baaardzo mi się podoba :) Na szczęście zamówiłam jeden motek więcej i wydziergam też dla siebie poduchę :)) Dobra, to może koniec gadania, i czas na złoto-miodowo-musztardowe fotki! :))) Grafit też się wplątał gdzieniegdzie, bo przecież miały być dwie poduchy ;) Ale jak zobaczycie na zdjęciach pierwsze skrzypce gra wiadomo jaki kolor... ;)) 












Tak więc ten tego...tak właśnie się prezentują podusie :) Nieskromnie powiem, że podobają mi się bardzo :) Tak więc Ireczko dzięki za zamówienie i natchnienie! :))


Jeśli chodzi o dane techniczne to poduchy mają 40 cm średnicy, jedna strona dziergana szydłem 15 ;) a druga 8, wiązana na troczki, które można zmieniać w zależności którą stronę chce się mieć na przodzie, bo poducha może być dwustronna :) Wzór kombinowany własny :) Na jedną poduchę zużyłam ok. 200 m t-shirt yarn.

No nic, to zmykam zrobić sobie herbatkę z miodem ;)) Miłego wieczorku Wam życzę! Dzięki że mnie odwiedzacie, czytacie, komentujecie!!

Komentarze

  1. Kolory są naprawdę świetne, nie dziwię się, że sobie też zrobiłaś poduchę, bo musztarda cudowna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, mam wielką słabość do musztardowego ;)) Dobrze, że inni też i miałam okazję wydziergać tą poduchę :)))

      Usuń
  2. Mojeeee!!!:)))) jutro pierwsze co lecę na pocztę! Przepięknie wyszły, nie mogę się doczekac az ta zlota jesien rozgosci się u mnie w domu! Dzięki Agus raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziole i to była przyjemność wydziergać coś dla Ciebie! :)

      Usuń
  3. Taka musztarda jest świetna - podoba mi się :) Już wiem gdzie bym nawet taką w domu zapodała .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taka musztarda odnalazłaby się w niejednym wnętrzu :)))

      Usuń
  4. Hej! Nie wiedziałam ze prowadzisz bloga, dzieki rzeczywiście pięknym poduchom tu trafiłam :) pozdrawiam i jeszcze raz poduchy super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A prowadzę, i to od daaawna :) Zapraszam i dziękuję! :))

      Usuń
  5. Dziwnie wygląda ta "włóczka". Ale efekt końcowy jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie, ale jest miękka i elastyczna, inaczej niż sznurek :) I bardzo przyjemnie się z niej dzierga :) Dzięki!

      Usuń
  6. Poduchy wyszły świetne. Ta musztardowa włóczka idealnie wpasowała się w kolory jesieni.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No musztarda wpasowuje się w jesienny klimat :))

      Usuń
  7. Wygląda to super i na pewno będzie dobrze służyć :) Zdolniach z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduchy wyszydełkowałaś. Idealnie wpasują się w jesienne dekoracje wnętrz. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. och, wspaniały kolor:) i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nie tylko mnie podoba się kolor :) I miło mi czytać, że zdjęcia się podobają :))

      Usuń
  10. Cudowne poduszki.Slicze kolory.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne poduszki.Slicze kolory.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Puk, puk! Ja z życzeniami - radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam;) I bardzo dziękuję i nawzajem życzę wesołych Świąt!:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)