Dziecięce klimaty :)

Jak dziecięce klimaty to i kolorowo :) Jakiś czas temu powstał koszyk na kredki czy inne dziecięce drobiazgi :) dwie torebeczki dla dwóch uroczych młodych dam :) do tego kwiatuszkowe gumeczki do włosów :) Dawka koloru dla Waszych oczu ;)))








Obiecuję sobie zawsze przy pisaniu posta, że kolejny będzie szybciej niż na następny miesiąc (patrząc na moje archiwum z tego roku... ;) no ale niestety codzienne zajęcia i szybko biegnący czas zmieniają moje plany... ;) Ale możecie mieć tą pewność, że nawet jeśli rzadko, to posty będą się pojawiać, bo szydełko nie leży bezczynnie :))
Pozdrowionka ślę i dziękuję za odwiedziny!!! :))))

Komentarze

  1. Jaki śliczny ten koszyczek :) Kolory są bardzo ładne, takie cukierkowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dobrze mieć sznurkowe resztki w różnych kolorach, bo do takich projektów idealne :))

      Usuń
  2. Ale kolorowo! Jak skończę poszewkę to planuje wydziergać torebunię dla 4 letniej elegantki :-) Być może zaindpiruję sie Teoimi bo są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kolorowo ;) 4-latka to idealny wiek na kolorową torebunię ;) Działaj i pokazuj efekty!:)

      Usuń
  3. Wszystko superaśne! Aga kopnij mnie w ,,... jakoś nie umiem się mobilizować...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :)) Kochana, ja też mam wzloty i zastoje szydełkowe ;)) Ale jakby co to daję Ci wirtualnego kopniaka! Więc szydełko/druty w dłoń!:))

      Usuń
  4. Piękne, kolorowe prace :-) Śliczna torebka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kolorowe robótki,oczarowala mnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I gumeczki, i torebeczki są strasznie sympatyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to ładne! Aż chcę mieć dziecko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zawsze można dla siebie mieć też dawkę koloru ;)))

      Usuń
  8. Urocze. Słodziutkie i takie ... dziewczęce. Strasznie mi się podobają gumeczki i torebeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie - wszystko absolutnie dziewczęce ;)))

      Usuń
  9. piękne te torebeczki. Ja jedną właściwie mam już gotową, ale zatrzymał mnie sznurek, nie mam pomysłu. Może coś podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No tak, jak sznurek to głównie kosze czy dywany... Poduszka przeszła mi przez myśl..ale nie będzie przyjemna i miękka, bo sznurek sztywny..Ciężko mi coś podpowiedzieć czy coś innego ze sznurka można wydziergać...Jak coś wymyślę, to na pewno pokażę na blogu i może Cię zainspiruję :))

      Usuń
  10. Koszyk myślę i na inne rzeczy byłby poręczny i świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej! Znalazłby różne zastosowanie :))

      Usuń
  11. Piękne, starannie wykonane i takie optymistyczne! Sama bym chciała taką kolorową torbę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Dokładnie, taka dawka koloru na ramieniu codziennie by pozytywnie nastrajała! ;)

      Usuń
  12. Jejku jak kolorowo :) Bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)