Wrzesień..

Witajcie :) Miałam w planie napisać post jeszcze w sierpniu...no ale czas minął i mamy już wrzesień :) Bardzo lubię ten miesiąc i końcówkę lata :) A przy okazji mój sierpniowy wytwór szydełkowy wpisał się kolorystycznie w ten miesiąc :) Więc na powitanie września taki puf Wam przedstawiam i krótką fotograficzną relację jego powstawania :)






Tak się prezentuje z moim wcześniej wydzierganym pufem :)


Następny post będzie kolorowy ;) I mam nadzieję (patrząc na moją aktywność na blogu ;) że jednak pojawi się jeszcze we wrześniu :) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za Wasze odwiedziny!!! ♥



Komentarze

  1. Świetne pufy ta z pomarańczem iście jesienna
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne są pufy szydełkowe. I inne rzeczy robione z takich grubasków, które mnie nie lubią. Fajne rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Lubimy się z grubaskami sznurkami ;)

      Usuń
  3. Jest świetna i te jesienne kolorki 🐨

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna i te jesienne kolorki 🐨

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne, aż dostałam smaka na zupę dyniową, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wygląda świetnie, robiłby świetnie za miejsce do czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe pufy, czym wypełniałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Obie są na mój użytek, wypełniałam mega poduchami z nieużywanej kanapy :) Takie pufy wypełniane są zwykle granulatem styropianowym.

      Usuń
  8. Kolory cudne, obie wersje! No i sam "mebelek" super:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mebelek i ładny i użytkowy, racja :))

      Usuń
  9. Czas płata figle :) Niby wakacje, niby lato, a tu wielkimi krokami nadciąga jesień... Oby tylko taka ładna, słoneczna i kolorowa jak Twoje wytworki :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest, wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz talent! Rewelacja!!! I kolorki jak świetnie dobrane.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a szydełkowania zawsze się można nauczyć :)))

      Usuń
  12. Piekne pufy.Sliczna kolorystyka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną poduszkę - wygrałam ją w CANDy :) jest świetna - myślę że i puf jest EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No poducha fajna sprawa, ja się jeszcze swojej nie doczekałam ;) Ale puf też fajny jest ;)))

      Usuń
  14. Ooo nie wiedziałam że tak pięknie szydełkujesz i że robisz takie cudne zdjęcia.Będę tu wpadać oj będę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna. Wybrałaś idealne kolory na wrzesień.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje dywaniki zachwycające jak zwykle! I pufki przeurocze:-)
    Pozdrawiam już całkiem jesiennie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)