Wysyp dywaników :)

Witajcie w sierpniu! :) O urlopie dawno już zapomniałam... ;) ale jeszcze nie pokazałam Wam jak bardzo był owocny w szydełkowanie...zwłaszcza dywaników ;)))


dwa czerwono - szare doczekały się największej ilości zdjęć... ;) pozował na salonach i balkonie... ;)








fioletowo szary, zgrał się z moim zielonym fotelem ;)




a ten w odcieniach blue odnalazł się u nas - dokładnie w łazience :) i nie ma więcej zdjęć, bo nie umiem tam zrobić ładnych ujęć, hehe ;)


Kolejny krótki urlop we wrześniu, może też będzie szydełkowy ;)

Pozdrowienia cieplutkie Wam ślę!!! Dziękuję, że mnie odwiedzacie !! :) Pomimo, że mnie trochę mało w blogowym świecie... 
Miłego wieczorku i udanego weekendu!! ♥


Komentarze

  1. Cudowne dywaniki, przepiękne zdjęcia. Taki urlop to rozumiem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Gdyby uszczknąć jeszcze więcej z urlopu to by więcej szydełkowych rzeczy powstało;) Będzie kolejny urlop ;)

      Usuń
  2. Wszystkie mi się podobają. Śliczna prezentacja:)
    A w ogóle to cudownie spędziłaś urlop:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Urlop jak najbardziej mogę uznać za udany :)))

      Usuń
  3. Ale cudne, a najcudniejszej łazienkowy (bo w moich kolorach :-) ubraniowych) pozdrawiam i dziwie sie jak przy małych urwisach robisz takie projekty?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Ja też zauważyłam że ostatnio noszę często granaty i niebieskosci ;) No powiem Ci tak, że gdyby moje maluchy pozwoliłyby mi na szydełkowanie to powstałoby więcej tworów;) Zresztą czas przy szydełku to mój relaks, więc choćby nie wiem co, muszę trochę takiego czasu dla siebie wykroić;)

      Usuń
  4. Ależ sie napracowalas! Bajeczne dywaniki i bajeczne zdjecia - pozdrawiam cieplutko - Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napracowałam, ale z wielką przyjemnością:)) Dziękuję!

      Usuń
  5. Świetne dywaniki, fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten w kolorach blue - przecudny! Dobrego tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne dywaniki :-) Piękne kolory i śliczny wzór.
    Fantastyczne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne dywaniki.Bardzo fajny wzór.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolekcja dywaników, świetnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z kolekcji został u mnie tylko niebieski ;)))

      Usuń
  10. Śliczne! Mają fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu rewelacja:) Nic dodać, nic ująć:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona!Cudowne dywaniki ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ROzkoszne !!!
    Bardzo mi się podobają - już widzę jeden ze strony mojego ukochanego a drugi po mojej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Takie też właśnie czerwone mają zastosowanie w swoim nowym domu ;)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)