Czapeczka i wyróżnienie :)

Witajcie jeszcze styczniowo :)
Na potrzeby jesienno-zimowe powstała jakiś czas temu czapeczka dla mojego malucha :) Maluch zadowolony bardzo, bo nie wiązana (nie znosi takich ;)





Na modelu prezentuje się tak... A jak może zauważyło Wasze sokole oko, guzik wąsik - na życzenie właściciela - został zmieniony na guzik autko ;)



***

Z przyjemnością niedawno przeczytałam, że zostałam wyróżniona przez Martę z bloga Moje Sztukowanie nagrodą


Liebsted Blog Award




Zasady nominacji:


"Nominacja do Liebster Blog Award  jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która  cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 swoich pytań. nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Dziękuję bardzo Martusiu :) Miło mi, że uznajesz moje blogowanie i co tworzę za "dobrze wykonaną pracę" :) Pomimo, że ostatnio bardzo brakuje mi czasu na blogowanie... Ale bloga porzucić nie mam absolutnie zamiaru! :) A teraz korzystając z wolnej chwili odpowiadam na pytania :)

1. czym się kierowałaś wybierając nazwę bloga?
Cóż wiesz o pięknem ?...” ... “Kształtem jest Miłości” C. K. Norwid

Właśnie stąd wzięła się nazwa mojego bloga, to jeden z moich mój ulubionych cytatów :)

2. książka czy film?

Zdecydowanie książka, aczkolwiek po przeczytaniu lubię obejrzeć filmową wersję :) 

3. czy jest coś czego chciałabyś się nauczyć?

Oczywiście! Przeważa rękodzieło... ;)))
- robić na drutach
- malować akwarelami
- rysować portrety ołówkiem
- tworzyć ceramikę
- i wiele, wiele innych planów czeka... ;)

4. Gdybyś mogła dać jedną radę młodszej wersji siebie, jak ona by brzmiała?

Korzystaj z czasu dla siebie, inwestuj w siebie, rozwijanie się, wiedzę, umiejętności, realizuj marzenia aby znaleźć własną drogę, taką jaką chciałabyś iść :)))

5. Wakacje w górach czy nad morzem?

Kocham góry...ale jesienią :) W lecie, przy upałach nie wyobrażam sobie wędrowania szlakami... więc w wakacyjne upały stawiam na własny ogródek ;) A nad morze chętnie bym się wybrała poza sezonem, szkoda tylko, że jest na drugim końcu Polski... 

6. Twoja ulubiona pora roku?

 Jesień i tuż za nią wiosna :)))

7. Mam słabość do...

Moich dzieci ;)

8. Sposób na udany poranek...

Ech..niespieszne śniadania, kawa, wspólna zabawa z dzieciakami... :)  

9. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?

Hmm...chciałabym odwiedzić Skandynawię :)

10. Jakie trzy cechy wymieniliby Twoi przyjaciele, aby Cię opisać?

Ich trzeba zapytać ;)))

11. Trampki czy szpilki?

I jedno i drugie w zależności od tego gdzie i z kim się wybieram ;))))


Jeśli chodzi o moje nominacje to wśród tylu świetnych blogów mi znanych a ilu (!?) na pewno jeszcze mi nie znanych nie sposób wybrać tylko 11... Wybrałam kilka, te które na chwilę obecną pamiętam znam i (chyba) jeszcze ich nie wyróżniałam... A tak naprawdę to każdy mój gość jest wyróżniony, bo z przyjemnością zawsze Was odwiedzam (te znane blogi i nowe :) i bardzo się cieszę gdy odwiedzacie i mnie i zostawiacie tutaj tyle miłych słów :)) Dziękuję bardzo!



Wyróżnienie leci do... :)



Komentarze

  1. sliczna czapeczka i gratuluję wyróznienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super czapa ! No wiadomo, jak chłopak i to autko musi być ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) No tak, jasna sprawa z tym autkiem ;)

      Usuń
  3. Śliczna kolorowa czapka.Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolorowa czapka.Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czapka , synek pięknie w niej wygląda. Dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam do wzajemnego odwiedzania . Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, właśnie zauważyłam, że zostałam nominowana :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie, mam nadzieję, że się nie pogniewasz, jeśli nie pociągnę dalej tego łańcuszka? Nie czuję się zbyt pewnie w takich blogowych zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczka fajnie wygląda z tym doszytym samochodzikiem i pewnie jest cieplutka. Gratuluje wyróżnienia. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet kilka wspólnych odp by się znalazło :)
    Czapka super...no a syn klient :) sam dobrał szczegóły ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, to fajnie :)
      Dokładnie, klient wiedział co chce! ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)