Losowanie :)

Och...tego jeszcze u mnie na blogu nie było chyba, żeby od ogłoszenia rozdania nie pojawił się żaden post aż do losowania... Ech, czasobrak chyba każdej z Was jest znany ;) Zresztą pogody szkoda na siedzenie w domu przed komputerem ;) No ale parę rzeczy obfotografowałam i zdjęcia czekają na obróbkę, więc już niedługo coś szydełkowego obejrzycie :) Poza tym kombinuję z szablonem bloga (jak pewnie zauważyłyście ;) podobała mi się mozaika ze zdjęć/postów, jednak brakowało mi widocznego paska bocznego... :/ I jak na razie zmiany stanęły na tym co widzicie ;)

Ale, ale... miałam przecież ogłosić wyniki ;))) W losowaniu brało udział 23 ważne głosy... :)


szybka oprawa ;) piękna miseczka od Irenki z bloga W gniazdku na akacji :)


małe rączki zamieszały... :)))


i wylosowały... :))))


GRATULUJĘ! 
Proszę Cię o kontakt mailowy na adres agaf_1501@wp.pl

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie!!!! :))) ♥
I myślę, że już niedługo znów będzie małe rozdanie :))) 
to pa! lecę na spacer :)

Komentarze

  1. GRATULACJE, dziękuję za zabawę i zapraszam do siebie na candy o tematyce PRL:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarze i dziękuję za zabawę!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i żałuję ,że mnie omnęło ;)

    MIseczka przepiękna i zyczę czasu na książkę :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę
    Wiola gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę i gratulację dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na konkurs się nie załapałam, ale gratuluję zwyciężczyni! Miseczka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale u ciebie się zmieniło od kiedy byłam :) gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj było tak ciepło, że aż nie chciało się z domu wychodzić ...

    Gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też piękna pogoda!
    Gratuluję Zwyciężczyni i ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)