Miło spędzony czas...

Witajcie!
Dziękuję za odwiedzinki i przepraszam, że ja u Was długo nie byłam... Oczywiście powód to czasobrak :/ Mam nadzieję, że jutro uda mi się to nadrobić, bo dzisiaj już oczy mi się same zamykają... ;) Ale jeszcze muszę Wam powiedzieć, jak dzisiejszy dzionek świetnie spędziłam :))))))) Co najważniejsze - w doborowym (koleżankowym :) towarzystwie, przy pięknej słonecznej pogodzie i pysznej kawce i ciachu... :)))))))
A gdzie byłam?? Na Rynku w Bielsku Białej :) Ładnie, prawda? :)






Pozdrawiam cieplutko i do "zobaczenia" znów!!! :)))))

Komentarze

  1. Bardzo ladne zdjecia ze spacerku :)
    Piekne latarnie. Co to za maisto... nie wiem dlaczego skojarzylo mi sie z Wloclawkiem :)
    Milego dnia, A.

    OdpowiedzUsuń
  2. A we Włocławku jeszcze nie byłam... :) A to Rynek w Bielsku Białej - dopisałam już w poście :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)