Ojojoj...

Trochę mnie tu nie było... Ale tak to jest z czasem, a dokładnie z jego brakiem... Wiecie jak jest... Mam nadzieję dzisiaj nadrobić chociaż część zaległości, bo i do Was dawno nie zaglądałam, a przy okazji candy zobaczyłam wiele nowych świetnych blogów, więc lista do odwiedzania się wydłużyła :) Teraz wrzucam zdjęcia albumu ślubnego, który powstał niedawno, a ja biegnę w odwiedziny do Was! :)
(papiery zakupiłam już baaardzo dawno i niestety nie pamiętam co to, kto to... :)
 





I parę zbliżeń :)









A tu dzisiejszy obiadek :) Pyszna zupa krem - MARCHEWKOWA :) Przepis TUTAJ :)


Aha! I jeszcze zgłaszam się do fotogry w Art - Piaskownicy z fotką mojego dziabąga :)


Pozdrawiam Was cieplutko!!! :D

Komentarze

  1. piekny album taki oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie synusia, słodka buźka :)) Fajniutki albumik, fajny pomysł na te serduszka koronkowe.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny album, a buźka maleństwa słodka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)