Bunny girl :)

Witam Was cieplutko! Wiecie co, już miałam wieeelkie obawy, że prędko do Was ani tutaj nie zajrzę - komputer mi się zawirusował :/ No ale miałam pomocną dłoń, która coś tam pokombinowała i udało się uruchomić gruchota (bo to że swoje lata ma, to też fakt i lata świetności dawno za sobą... :) I jak na razie działa... Mam nadzieję, że jeszcze jakiś czas przynajmniej...
Ale skoro sprzęt działa, to muszę wykorzystać ten fakt i pokazać Wam nową króliczycę :) Właściwie to nie wiem czy w ogóle by powstała, ale czego się nie robi dla best friend :))))) Widziała mojego poprzedniego królika i złożyła zamówienie na króliczycę dla swojej córci :) Tak więc pokazuję Wam efekty mojej pracy :)
PRZESYŁAM POZDROWIONKA!!! :)
A na koniec przypominam jeszcze o CANDY :)


Komentarze

  1. Jaki sympatyczny króliczek:) fajne materiałki wybrałaś! Dziękuję za udział w moim candy,a Twego bloga będę z radością odwiedzać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)