środa, 9 listopada 2016

Złoto, miód, musztarda...

Cóż to za tytuł pomyślicie ;) Ano tytuł jest podporządkowany jednemu z moich ulubionych kolorów :) W dodatku to kolor jesieni - pięknej złotej jesieni :) Historia jest taka, że jedna z moich ulubionych rękodzielniczek :D - na pewno znacie ceramiczne cuda Ireczki z bloga W gniazdku na akacji - choć sama świetnie włada szydełkiem ;) - zamówiła u mnie poduchy - dwie, duże, okrągłe, o grubym splocie - koniecznie w kolorze musztardowym ;) i grafitowym :) Jako, że na dzierganie nowości zawsze jestem ZA zgodziłam się bez wahania ;) Ale wyniknął mały problem, bo nie mogłam nigdzie znaleźć sznurka w kolorze musztardy... :/ Hmm...więc poszukiwania trwały dalej..aż w końcu szczęśliwie znalazłam różne odcienie miodowe, musztardowe z KotToOn T-shirt Yarn w sklepie internetowym Knit.pl. Niezwłocznie złożyłam zamówienie, przesyłka znalazła się u mnie bardzo szybko, a ja bardzo szybko wzięłam się za szydełkowanie, bo ciekawość mnie zżerała jak pracuje się z t-shirt yarn, nigdy wcześniej nie miałam okazji dziergać z tej "włóczki". Powiem Wam że się nie zawiodłam, jest miła, miękka, elastyczna, wzór fajnie się układa a efekt końcowy baaardzo mi się podoba :) Na szczęście zamówiłam jeden motek więcej i wydziergam też dla siebie poduchę :)) Dobra, to może koniec gadania, i czas na złoto-miodowo-musztardowe fotki! :))) Grafit też się wplątał gdzieniegdzie, bo przecież miały być dwie poduchy ;) Ale jak zobaczycie na zdjęciach pierwsze skrzypce gra wiadomo jaki kolor... ;)) 












Tak więc ten tego...tak właśnie się prezentują podusie :) Nieskromnie powiem, że podobają mi się bardzo :) Tak więc Ireczko dzięki za zamówienie i natchnienie! :))


Jeśli chodzi o dane techniczne to poduchy mają 40 cm średnicy, jedna strona dziergana szydłem 15 ;) a druga 8, wiązana na troczki, które można zmieniać w zależności którą stronę chce się mieć na przodzie, bo poducha może być dwustronna :) Wzór kombinowany własny :) Na jedną poduchę zużyłam ok. 200 m t-shirt yarn.

No nic, to zmykam zrobić sobie herbatkę z miodem ;)) Miłego wieczorku Wam życzę! Dzięki że mnie odwiedzacie, czytacie, komentujecie!!