Zgadzam się! :)

A z czym?? Ano ze zdaniem Dekormaniaczki, bo dzisiaj u niej przeczytałam, że "wiosna jest stanem umysłu" :) Iwonko, zgadzam się z Tobą w 100%!!! :))))) U mnie wiosenna aura nie dość, że w umyśle (od dawna :) pojawiła się też w domu za sprawą pięknie kwitnącego storczyka :) I właśnie z rana pstryknęłam mu parę fotek, ot tak... :)





A ostatnio byłam jedną z szczęśliwych osób, które otrzymały bawełniane tasiemki z Craftomanii :D Dziękuję!!! :)

NA KONIEC PRZYPOMINAM O CANDY - DZISIAJ OSTATNI DZIEŃ ZAPISÓW :)
I jednocześnie chciałam Was uprzedzić, że nie wiem czy uda mi się jutro zrobić losowanie... Maluch ma w ten weekend wielką uroczystość... :) Jeśli się wyrobię czasowo to ogłoszę wyniki przez weekend, a jeśli nie to na pewno ogłoszę początkiem tygodnia! :)

Dziękuję za odwiedzinki i Wasze komentarze!! :))))

Pozdrowionka baaardzo wiosenne ślę!!! :))))


Komentarze

  1. Uwielbiam storczyki. Moją całą kolekcję dostała moja mam na przechowanie i muszę powiedzieć, że jej kwitną jeszcze lepiej niż u mnie:)
    Twój jest piękny.
    Wiosenne pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kolekcji niestety jeszcze nie mam... Twoje na pewno pieknie się prezentują.. :)

      Usuń
  2. No bo ja racje mam:))I Twoj storczyk zapewne tez juz wiosne poczuł!!!:)))Miłego weekendu!!!

    Chciala bym miec takie tasiemki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie wątpię! :) Wiosna w tym tyg.coś nam nawala... ;)

      Usuń
  3. Musze sobie kiedyś kupić jakiegoś ładnego kwiatka do domu. Pusto tak w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, kwiatek ożywi wnętrze :)

      Usuń
  4. Mam 3 storczyki i też tak pieknie wyglądaja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 kwitnące sztuki muszą się pięknie prezentować! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza jak odwdzięczają się kwiatami! :)

      Usuń
  6. Przepięknie zakwitł kwiatuszek :))) śliczne zdjęcia :)
    Ja kiedyś też miałam storczyka,ale mój kot szybko się nim rozprawił :(
    Kusi mnie żeby znowu kupić może mój kot już dorósł i tym razem dłużej by postał.
    Bardzo faj na tasiemka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No może kociak się już nie zainteresuje :) Albo w klatkę będziesz musiała storczyka wstawić :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię storczyki, u mnie teraz też jeden zakwitł. Tasiemki wspaniałe. A z wiosną jest jak napisałaś, bo nawet w środku zimy możemy mieć w duszy wiosnę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, najważniejsze jest nastawienie! :)

      Usuń
  8. Jaki on cudny:): I elegancik z niego:) Pozdrawiam serdecznie i dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, elegancik jest :))) Nie można mu odmówić uroku :))

      Usuń
  9. Ja też się z Wami dziewczyny zgadzam:) Storczyki masz cudne, moje również zakwitły:) Bardzo je lubię. Tasiemeczki piękne. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Piękne kwiaty zawsze fajnie ozdobią wnętrze :)

      Usuń
  10. cudny storczyk mój tez zakwitł wiosna w powietrzu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak, kwiaty kwitna-wiosna idzie! :)

      Usuń
  11. Storczyki bajecznie pięknie dekorują Twoje mieszkanie Agnieszko, gratuluję pięknych tasiemek :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny okaz! Jak Ci się udało go wyhodować??? Ja, niestety, mam wybitny talent do uśmiercania storczyków :(
    Mówicie, że wiosna? Trzymam za słowo ;))
    Ściskam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak sam sobie radzi :))) I kwitnie prawie że nieprzerwanie od 2 lat... Moja siostra ma taką samą rękę do storczyków jak Ty ;)
      Wiosna musi być! :)))

      Usuń
  13. Dziękuję za świetną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne tasiemki... chyba muszę sobie takie sprawić :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! :) A ja już myślę jak je wykorzystać :)))

      Usuń
  15. Przyłączam się i mój umysł przestawiony na wiosenną porę roku:)
    Buziaki śliczny ten storczyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No isuper! Im nas więcej będzie to może wiosna (prawdziwa :)szybciej się zjawi :))
      Dziękuję :)

      Usuń
  16. piękny ten storczyk :-) miałam podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A to co się stało z Twoim?

      Usuń
  17. Lubię storczyki :) Mam dwa i uzupełniają się w kwitnieniu ;) Kwitną na zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) Twoje też na pewno pięknie się prezentują :)

      Usuń
  18. Przepiękny storczyk! Nie przepadam za różem, ale kwiaty w tym kolorze lub odcieniu różu wyglądają ślicznie ;) Gratuluje wygranej!

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Masz rację, kwiatom w tym kolorze bardzo dobrze :)

      Usuń
  19. ja widziałam ostatnio niebieski storczyk- przepiękny :) na dzień kobiet chyba sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gdzieś widziałam niebieski :) Trzeba powiększać kolekcję :))

      Usuń
  20. Zdjęcia cudne, kwiaty piękne:)
    A ja znowu przegapiłam candy..? :( no nie wiem, jak to się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      No to może następnym razem się uda :) Też nieraz przegapiam fajne candy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)