środa, 4 września 2013

...

Ostatnio z szydełkiem i papierami jest mi po drodze :) Może jeszcze nie w takiej częstotliwości jak bym chciała, ale coś działam :) Wydziergałam podkładeczkę kuchenną - jeszcze druga się robi :) Są na niej "pufki" ale trochę mało widoczne...muszę dojść do wprawy albo kupić grubszą włóczkę :)



A oprócz tego, zgadałam się z pewną przemiłą DEKORMANIACZKĄ na małą wymiankę :) Do Iwonki poleciał przepiśnik, notesik i podkładeczki (im fotek już nie zdążyłam zrobić ;) Ale zajrzyjcie do Iwonki, kto ciekawy ;))) Zdecydowanie polubiłam robienie przepiśników czy notesików... :)




Iwonko, mam nadzieję, że będą dobrze służyły i szybko się zapełnią przepisami i pomysłami :))))))))

No nic, to zmykam jeszcze do Was i życzę dobrej nocki!! :)))))

16 komentarzy:

  1. Same słodziaki! "Przepiśnik" z tą słodką babeczką jest po prostu cudowny :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  2. oj cudowny jest cudowny!!!I notesik taki, ze az zal notowac...A podkladeczki nie sa dla mnie zwyklymi podkladeczkami a piekna ozdoba kredensu...:) Dziekuje Aga!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Iwonko, że wszystko cieszy Twoje oko i znalazło swoje zastosowanie :)))

      Usuń
  3. super podkładeczka :))
    a przepasnik z ta muffinka cudnie wygląda , super tworzysz :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiśnik pięknie zrobiłaś , a ta babeczka cudna :) I podkładeczki cudne :) I jeszcze firanka z poprzedniego wpisu taka delikatna :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuję Kasiu za tyle pochwał :)))

      Usuń
  5. przepiśnik przeuroczy :) chyba sprawię mamie coś podobnego na imieniny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki prezent na pewno ucieszy, tym bardziej, że będzie własnoręcznie zrobiony :)

      Usuń
  6. Podkładeczka pięknie Ci się komponuje kolorystycznie, a przepiśnik słodziutki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda,cudeńka,przepiśnik jest fantastyczny i podkładeczki są piękne...♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)